Реле контролю швидкості РКС-М
Реле контролю швидкості РКС-М
Реле контролю швидкості РКС-М опис:
Реле контролю швидкості типу РКС-М призначений для застосування в схемах автоматичного гальмування трифазного асинхронного електродвигуна з короткозамкненим ротором методом протіввключенія.
Реле контролю швидкості РКС-М технічні характеристики:
1. Номінальна напруга на контактах реле РКС-М, В - 380 (Допускається застосування реле РКС-М в ланцюгах управління напругою до 500 В змінного струму, за умови зниження номінального струму до 2 А)
2. Частота, Гц - 50-60
3. Номінальний струм контактів, А - 2,5
4. Кількість переключающих контактів, шт - 2
5. Діапазон обертів ротора реле, об / хв, в межах 1000-3000
6. Режим роботи, цикл / хв, не більше - 30
7. Ступінь захисту реле РКС-М - IP40
8. Механічна і електрична зносостійкість, контактів 1 млн. Включень в одну сторону обертань або по 500 тисяч включень при 2-х сторонньому обертанні.
Реле контролю швидкості РКС-М умови експлуатації:
- місце установки реле РКС-М - в приміщенні.
- висота над рівнем моря - не більше 2000 м
- відносна вологість повітря - не більше 90% при температурі + 20 ° С і не більше 50% при +40 ° С
- середовище, що оточує реле РКС-М, що не вибухонебезпечне, не містить пилу (в тому числі токопроводящей) в кількості, що порушує нормальну роботу реле; а також агресивних газів і пари в концентраціях, що руйнують метали і ізоляцію
- відсутність безпосереднього впливу сонячної радіації
- вібрація місць кріплення з частотою 50 Гц при прискоренні 0,7 g
Пристрій і робота реле контролю швидкості РКС-М:
Пристрій реле РКС-М заснована на взаємодії постійного магніту з "білячою кліткою", розташованої на сталевому шіхтованного барабані. У корпусі реле РКС-М поміщена поворотна система типу "біляча клітина", всередині якої обертається постійний магніт, що приєднується до валу електродвигуна за допомогою муфти зчеплення. При обертанні магніту в "білячої клітці" наводиться струм, що створює магнітний потік і взаємодіє з потоком магніту. Обертовий потік магніту захоплює в сторону обертання сталевий барабан з "білячою кліткою" і провертає поводок, розташований на барабані. Поводок впливає на переключають контакти реле РКС-М і виробляє розмикання і замикання однієї пари контактів. Прикінцеві контакти реле РКС-М включаються в ланцюг котушки контактора, що здійснює противовключением електродвигуна для його гальмування. У період гальмування електродвигуна, зусилля на повідку реле РКС-М знижується настільки, що поворотна система реле РКС-М повертається у вихідне положення, а ланцюг котушки гальмуючого контактора розривається в момент, коли швидкість обертання електродвигуна близька до нуля. Момент відключення гальмуючого контактора залежить від регулювання реле, свого часу спрацьовування контактора гальмування, моменту інерції обертових частин машини та електродвигуна, навантаження в системі машини. Для регулювання реле РКС-М служать регулювальні гвинти з пружинами, розташованими на кожній парі контактів. Натяг пружини тим більший, чим більша швидкість обертання електродвигуна в момент відключення контактора гальмування і чим більше власний час відключення цього контактора.